Casté otázky našich zákazníku


  1. Mohou u Vás objednávat pouze firmy, nebo také soukromé osoby?

    V obchode engelbert strauss mohou objednávat firmy i soukromé osoby. Svou objednávkou se zavazujete, že zboží objednáváte k použití pro Vaši samostatne výdelecnou, zamestnaneckou, podnikatelskou, úrední nebo služební cinnost.

  2. Chci se prihlásit. Potrebuji zákaznické císlo?

    Jako nový zákazník žádné zákaznické císlo pro registraci nepotrebujete. Po zadání svých údaju do prihlašovacího formuláre obdržíte e-mail s Vaším uživatelským jménem a heslem. Zákaznické císlo obdržíte s první objednávkou a najdete jej na fakture.

  3. Mohu u engelbert strauss nakupovat i bez zákaznického císla?

    Ano, samozrejme. Pokud jste nový zákazník a zákaznické císlo ješte nemáte nebo jste stávající zákazník a císlo jste nekam založili, mužete u nás nakupovat i bez nej. Jednoduše si vyberte zboží, vložte jej do nákupního košíku a krok za krokem dokoncete objednávku.

  4. Jak a kdy dostanu své zákaznické císlo?

    Zákaznické císlo obdržíte s první objednávkou a najdete jej na fakture.

  5. Musím se prihlásit?

    Ne, prihlášení není nezbytne nutné. V našem internetovém obchode mužete nadále nakupovat i bez prihlášení. Osobní registrace má však celou radu výhod (viz bod 8).

  6. Jak zjistím své heslo?

    Po registraci v našem eshopu Vám Vaše heslo obratem zašleme e-mailem.

  7. Co mám delat, když jsem zapomnel(a) své heslo?

    V okne pro prihlášení kliknete na „Zapomenuté heslo?“. Poté zadejte do príslušného pole e-mailovou adresu Vašeho zákaznického úctu. Následne Vám zašleme individuální odkaz na naši internetovou stránku, kde budete moci jednoduše zadat své nové heslo.

  8. Jaké výhody mi prinese registrace?
    • Úspora casu pri objednávání
    • Historie objednávek a sledování zásilek
    • Založení a správa seznamu oblíbených položek
    • Newsletter Service
    • Jeden úcet – více uživatelu

    Bližší informace o tomto tématu naleznete v nápovede.

  9. Budete s mými údaji zacházet bezpecne?

    Registrací Vám nevzniknou žádné další náklady nebo závazky.
    Zákaznické císlo a heslo navíc slouží jako ochrana pred nepovolaným vstupem tretí osoby. Vaše údaje jsou u nás v dobrých rukou. Spolecnost engelbert strauss se zavazuje k ochrane dat, což pro Vás znamená, že žádná osobní data nepronajímáme nebo neprodáváme tretím osobám.

  10. Jak objednání probíhá?
    • Vybrané zboží:
      Zde můžete vybírat z téměř 20 000 druhů zboží. V liště nahoře je pod bodem menu „Produkty“ seřazen náš současný sortiment podle hlavních rubrik. Jakmile s myší přejedete přes tento bod menu, otevře se okno s hlavními rubrikami. Když zůstanete s myší stát na požadované rubrice, otevře se vpravo okno se všemi podřazenými a podrobnými rubrikami. Jedním kliknutím na jednotlivé rubriky se dostanete k požadovanému produktu. Jakmile kliknutím zvolíte některý produkt, můžete jej na straně s podrobnými informacemi o produktu ve Vašem nákupním košíku seřadit podle množství, barev a v případě potřeby podle zadání velikosti.
    • Objednání:
      Pokud chcete objednat, klikněte na „DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU“. Pokud si chcete prohlédnout Váš nákupní košík, přejděte vpravo nahoře na symbol nákupního košíku a klikněte na „Zobrazit nákupní košík“. Zobrazí se Vám přehled Vašeho aktuálního nákupního košíku. Zde můžete Vaše zboží opatřit logem, můžete změnit množství, vymazat zvolený druh zboží nebo si Vaše zboží ještě jednou prohlédnout.
    • Kontrola objednávky:
      Pokud je Váš nákupní košík v pořádku, můžete kliknout na "k objednávce". Následně určíte, zda se přihlásíte a zadáte Vaši objednávku jako přihlášený uživatel, zda se registrujete jako nový zákazník, nebo zda chcete pokračovat bez přihlášení. Poté následuje zadání údajů o adrese (pro přihlášené zákazníky jsou již založeny). Zde máte také možnost zadat odlišnou dodací adresu. V kroku objednávky č. 4 můžete zvolit Váš druh platby, který upřednostňujete, v kroku č. 5 máte ještě jednou možnost „poslední kontroly“ objednávky. Po souhlasu s našimi VOP můžete Vaši objednávku odeslat přes „KOUPIT NYNÍ“.
  11. Prišla vám moje objednávka?

    Zda byla Vaše objednávka úspešne odeslána, se dozvíte díky potvrzení transakce. To se objeví prímo po odeslání objednávky. Bezprostredne po obdržení objednávky Vám pošleme potvrzení objednávky e-mailem.

  12. Je možné, že již vyprodané produkty budou v budoucnu opet dostupné?

    Ano, v zásade je možné, že nekterý produkt v urcité velikosti a/nebo barve, který byl predtím vyprodaný, bude pozdeji opet k dostání. Vyplatí se proto obcas se v našem eshopu zastavit a zkontrolovat dostupnost vybraného zboží.

  13. Jaké zpusoby platby mám k dispozici?

    U engelbert strauss máte na výber mezi následujícími možnostmi: dobírka, Paypal, platba predem, platba kreditní kartou. Další informace naleznete zde.

  14. Od jaké hodnoty dodáváte objednávky zdarma?

    O hodnoty zboží 13 500 Kc (bez DPH) / 16 335 Kc (vc. DPH).

  15. Mohu svou internetovou objednávku nekde sledovat?

    Jako prihlášený internetový zákazník máte možnost v eshopu sledovat svou objednávku a stav jejího dodání. Jednoduše kliknete na tlacítko „Vaše objednávka v eshopu a stav dodávek" v zákaznické oblasti a v detailech naleznete císlo zásilky a stav dodávky.

  16. Jak dlouho bude trvat, než mi objednávka prijde?

    Vaši objednávku u nás zpracujeme přímo a co možná nejrychleji Vám ji zašleme. Jako přihlášený internetový zákazník můžete sledovat Vaši objednávku v obchodě a status dodání online v zákaznické oblasti. Další informace o dodávce získáte zde

  17. Cást mé objednávky nebyla vyexpedována. Kdy mi prijde zbývající zboží?

    Zkontrolujte prosím obsah na základe dodacího listu. Jakmile budeme mít chybející zboží na sklade, ihned a zdarma Vám jej zašleme.

  18. Mohu objednané zboží vrátit?

    Všechny objednané produkty (mimo výroby na zakázku, nošeného nebo praného oblecení, technických produktu, které nejsou originálne zabalené) mužete vymenit nebo vrátit kdykoliv do 30 dní. Kupní smlouva je úcinná teprve po uplynutí této lhuty. Další informace o možnostech výmeny naleznete zde.

  19. Co mám delat, pokud je dorucené zboží defektní nebo neodpovídá mým predstavám?

    Objednané zboží mužete u engelbert strauss do 30 dní vymenit nebo vrátit. V každém balíku je priložen formulár pro vrácení, ve kterém je podrobne popsán postup výmeny. Pokud je zboží vadné, obdržíte neprodlene odpovídající náhradu. Tento formulár prosím peclive vyplnte, priložte jej k Vašemu balíku, který posíláte zpet, pripojte nálepku se zpátecní adresou a zašlete jej na adresu:

    Fyzická adresa:

    engelbert strauss s.r.o.
    Čechova 727/52
    CZ - 370 01 České Budějovice

    Další informace o možnostech výmeny naleznete zde.

  20. U jakého zboží je výměna vyloucena?

    Výmena / vrácení jsou vylouceny u tohoto zboží:

    • nošené a prané odevy / obuv
    • otevrená balení technického zboží (tiskové patrony, kalkulacky apod.)
    • speciální výroba (zboží s logem, produkty Gastro Designer atd.)

    Další informace o možnostech výmeny naleznete zde

  21. Jak se mohu prihlásit k odberu newsletteru?

    Vy ješte nedostáváte newsletter engelbert strauss? Prihlaste se k odberu našeho newsletteru zdarma ješte dnes a tešte se na novinky, speciální akce a nabídky! V zápatí našich stránek naleznete rubriku „Newsletter”. Zde zadejte své jméno, obor a e-mailovou adresu a novinky budete dostávat vždy jako první. Zasílání newsletteru mužete samozrejme kdykoliv zrušit.

  22. Jak zjistím správnou velikost oblecení?

    Abyste se ve svém novém oblecení cítili príjemne a snadno nalezli tu správnou velikost pro Vás, pripravili jsme ke každému produktu tlacítko „Tabulka velikostí”. Po kliknutí na toto tlacítko se ve zvláštním okne otevre tabulka velikostí engelbert strauss.

  23. Kde najdu technické datové listy?

    Ještě nedostáváte newslettery od engelbert strauss? Pak se nejlépe ještě dnes přihlaste k našemu bezplatnému newsletteru a těšte se na novinky, zvláštní akce a výhodné nabídky! Přejděte na tmavé zápatí na konci naší domovské stránky, na které se dostanete vpravo dole prostřednictvím šipky dolů. V rubrice „Servis“ najdete bod Newsletter. Jedno kliknutí a již zde můžete můžete zadat Vaše jméno, Váš obor a Vaši e-mailovou adresu. Nyní budete informováni vždy jako první. Samozřejmě můžete i zde změnit svou stávající e-mailovou adresu nebo kdykoliv zrušit zasílání newsletteru.

  24. Co je to vlastne funkcní oblecení?

    Pojem „funkcní oblecení” oznacuje odevy, které svými vlastnostmi zajištují ochranu proti vlivum pocasí, klimatický komfort, teplo a/nebo izolaci a odvod vlhkosti. Funkcní odevy jsou obvykle ze smesných tkanin nebo syntetických materiálu, protože bavlnu nelze z duvodu zadržování vlhkosti zaradit do ”cibulového principu”.

    Naše produkty, prehledne serazené podle základní vrstvy, izolacní vrstvy, tepelné vrstvy a vrstvy proti vlivum pocasí, naleznete ve Special Shops pod tématem „Funkcní odevy”.

    Co je princip cibule? Systém funkcního oblecení by mel být vždy vrstvený jako cibule. Nekolikero tenkých vrstev nošených na sobe hrejí lépe než jeden silný kousek odevu, protože se mezi nimi tvorí vzduchový polštár, fungující jako dodatecný zásobník tepla. Dokonale sladené vrstvy odevu udrží telo v teple a suchu i v zime.

  25. Které druhy zboží se mohou upravit?

    Všechny výrobky, které jsou označeny tímto logem, se mohou upravit umístěním reklamy.

  26. Jak funguje logoservis?

    Vložte své produkty se „symbolem tisku a výšivky“ („symbol trička“) do Vašeho nákupního košíku. V nákupním košíku můžete v šedě zabarveném políčku se symbolem trička pomocí háčku označit vyhledané produkty. Vedle dalších informací o úpravě máte zde možnost nahrát přímo Vaše požadované logo. Po doručení Vaší objednávky se s Vámi spojí odborník z našeho týmu pro tisk a  výšivky a projedná s Vámi realizaci Vašich individuálních přání a představ. Další informace o servisu pro loga najdete zde